دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

Love Story

یه شب زیر بارون که چشمام به راهه

می بینم که کوچه پُرِ نور ماهه  

تو ماه منی که تو بارون رسیدی

امید منی تو شب ناامیدی   

تو بارون که رفتی شبم زیرورو شد 

یه بغض شکسته رفیق گلو شد  

نه شب عاشقانه ست، نه رویا قشنگه

دلم بی تو خونه ، دلم بی تو تنگه ...   

 * * *

پ.ن1: تو شرکت وقتی همه واسه ناهار میرن تنها می شم/ طبقه چهارم کاخ سفید که دور تا دورش کوه های سرسبز و آسمونیه که فقط می باره و می باره ... تو این تنهایی محض فقط صدای شیاوشه که می چسبه ... قصهء عشق قدیمی رو می خونه و باید چشامو ببندم و پرت شم به چند سال پیش ... من شیفته ی این ترانه شده ام !

پ.ن2: دارم Auto CAD یاد می گیرم. هیات مدیره واسم استاد خصوصی گرفته اند. از این به بعد طراحی پلان پروژه ها هم گردن من می افته، اما خبری از اضافه حقوق؟.. نوچ !

پ.ن3: هوا که سرد می شه خوش اخلاقی هام بیشتر می شه ، مثلا می تونم فراموش کنم که نیم میلیون پورسانتمو شرکت دولوپی کشید بالا ! من مهربونم و با گذشت ( البته اگه جاروجنجال چند روزمو فاکتور بگیرم! )

پ.ن4: خیلی حرفها داشتم واسه ماه جدید ، اما این ترانه ی سیاوش منو متحول کرد و LOVE STORY رو کشیدم ...

پ.ن آخر : زیبا ، فراموشی حماقت نیست / داغی ست به شکل درد بر قلبی که کدر شده ... 

نظرات 33 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:46 http://net4all.us

با قرار دادن بنر ما در وبلاگ خود اکانت رایگان وی پی ان دریافت کنید

دوستان این نظر رو پاک نمی کنم / شاید به کارتون بیاد!

موسا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:50 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
خواندم.

حتما میام سر بزنم ...

بهشب یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:38 http://behshab.blogsky.com/1387/08/05/post-4/

بهروزم

خوشبختم !

بنگری دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام دختر خلیج
خوندم و زیبا بود ..
همه جا از این گرفتاریها هست. چکار باید کرد ؟
تشکر از حضورت در وبلاگم ..
دلت شاد ...
موفق باشی

جنوبی ها روی سر ما جا دارن ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:59 http://4130.blogfa.com

سلام بر همکار قدیمی....

برهان سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:13 http://www.khalvateematrook.blogfa.com

سلام بابا قدر تنهایی رو بدون خیلی زیبا سث...اپم

فعلا چاره ایی جز اینم نیست !

گلبول جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 http://golbool.blogfa.com/

سلام
حال گلبولات چطوره از تنهایی در بیا .
موفق باشی

سپید یا سیاه ؟

پیام سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:23

سلام دختر خلیج

مگه از بندر رفتی؟یه خبری از خودت لطفا برام ایمیل کن.

پیام یعنی شما نمی دونستی ؟!!!

محمود سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:28 http://soed-jonob.blogfa.com)

سلام از سوئد

وبلاگ باصفائی دارین مرا نیز به مهمانی بپذیرید خوشحال میشم و من نیز در خدمتم.


محمود زرهی -زاده جنوب سیریک









کلبه ی ما قابل شما رو نداره جوون ...

خلبان شکاری چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 http://www.parvazidigar.persianblog.ir

با سلام . از اینکه سایت مورد توجه قرار گرفته خوشحالم . در صورت تمایل می توانید عکس و زندگی نامه از پدر گرامی برایم ارسال کنید تا در سایت استفاده شود .با تشکر

در اولین فرصت به چشم !

salami چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:10 http://www.suzaport.blogfa.com

سلام

خسته نباشی بطور اتفاقی وارد سایت شما شدم ، مطالب جالبی نوشته اید موفق باشید ، خوشحال میشم سری به سایت بزنید ، خدا قوت

سایت یا وبلاگ ؟!

salami چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:13 http://www.suzaport.blogfa.com

سلام

متشکرم که به وبلاگ من سر زدید خواهر جان من میدونم که من وشما وبلاگ داریم ولی نوشتن کلمه سایت برایم اشانتر بود برای اینکه کیورد عربی داشتم وحرف (گ) را باید کبی میکردم ومرصتم کم بود ولی به نظر من وبلاگ شما از سایت هم بالاتر هست ودر باره کلمه دانلود قبلاً من اسم ترانه مینوشتم که از من درخواست کردند که که فقط کلمه دانلود را بنویسم حالا با بیشنهاد شما از اینروز به بعد اسم اهنگ خواهم نوشت مجدداً از شما متشکرم ، موفق باشید

باید چیزی بگم ؟!
من فقط خواستم زبان پارسی را پاس بدارم !!!

احمد بازماندگان قشمی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 http://AFTOWEQESHM.BLOGFA.COM

سلام

دختر خوب هرچه زیاده توی استان هرمزگان بازماندگان

ولی هیچ کدام اونی که تو می شناسی نیستند

من بازماندگان قشمی هستم

پدرم بازنشسته دریاست......آخرین کارش ......ایجاد یک

سوپر مارکت محبت روبه روی بهداری قشم بود

که امروز به سوپر کردستان معروف است خانه پدر من هم آنجاست

به گمونم پدر شما همون کسی هست که برای فروشگاه پدر من لوازم کریستال می آورد ... بهرحال این باعث شد که به وبلاگ هم سر بزنیم !

محمود-استکهلم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:12 http://soed-jonob.blogfa.com/

سلام دوباره

آدرس وبلاگم را تصحیح میکنم. ممنون جهت لینک
http://soed-jonob.blogfa.com

محمود-استکهلم

محمود جان ممنون که به من سر می زنی...
اما واسه من جالبه که مدام اصرار داری مکانت را به دیگران نشان دهی که در کجای دنیا قرار داری ...
هدف خاصی را دنبال می کنی از آوردن نام این شهرها ؟مگه کلمه دهکده ی جهانی واستون آشنا نیست ؟ مصداق هرکجا باشم؛ باشم - آسمان مال من است و
یا ... ( !؟ )

ک . پرنیان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:28 http://parniyan-kian.blogfa.com

به نام خداوند مهر ...
سلام .
شاید نباید می آمدم ؟! شاید حق حرف زدن ندارم!
اما فضایی که می نویسی منو مثل تمام این سالها به اینجا می کشونه . بذارم جزوی از همه تونهایی که می آن و می رن و هیچ اثری هم ازشون نمی مونه . . . مثل یک رهگذر ! . . . یکی که اتفاقی چهار ساله در حاله گذر است و بس !
پس ببخش و ببخش همه ی آلودگی هایم را ... ... ... ... ...

زیبا . . . مثل همیشه و خوشحالم که قلمت هنوز حرفهای دلت رو بیان می کنه و هنوز عوض نشدی . برخلاف آنچه فریادش می زنی !!!

آمدم ... اتفاقی !!!
خواستم بگم که کتابم رو چاپ کردم ... فقط یکیش رو . . . آنهم با اسم جعلی برادرم ... حالا برای پنهان شدن دست به دامان سینا شدم ... کیان به پیشبینی تو : تمام شد !!!آدرسی ندارم که برات بفرستم ... اما سعی می کنم از ۱۱۸ آدرس برج سفید رو بگیرم و یکجوری سعی کنم تا به دستت برسه ... اگر نرسید ببخش . . .
اینروزها معروف شدم ... مثل درخت چناری که بعد از هفت هزار ساله آزگار ... درست وسط اتوبان روئیده و همه آنرا معجزه می بیینند و نه حماقت !!!
حالا حدس بزن اتوبان جمع می شه ... یا درخت رو سر می برن !!!
می دونم که زود محو می شم ... به قول یک آدم نسبتا محترم : محوت می کنن و خودتم نمی فهمی !!!
آره من هیچ وقت نفهمیدم ...
واسه همین واژه ی تنهایی یکسره دربه در ایوان شلاق خورده دوشه من است و من حیران این وفاداری !!!

خدابهمراهت دختر خلیج و خداحافظ ریلهایی که می رفتند و منو تویی که می دانستیم این راه بی پایان ... یکطرفست !
خدانگهدار.
ک.پرنیان و یا سینای جدید ... سینای کردنژاد !

خوشحالم که توانستم موفقیت یکی دیگر از دوستانم را ببینم ...
من هم مدتی دنبال نشر کتاب شعرم بودم که اونقدر گیر بیخود دادند تا منصرف شدم ...
دوست خوب من نمی دونم چرا اصرار داری یه حس نوستالوژیک رو در من بیدار کنی ...
همه ی ما بر حسب جلو رفتن دقایق و ثانیه ها متغیر می شویم ...
اصرار بر ثبات بازماندگی ما از این جهان است ...
راستی من مطمئنم که اون چنار وسط اتوبان می مونه البته به شرطی که بهش ایمان داشته باشیم ...

دریانورد دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:03

سلام خوبید
شیرین جان یاد باشه که حق گرفتنیه نه دادنی .پس حق تو بگیر نزاربکشن بالا.
کتاب یادگاری جبران خلیل جبران رو دوباره شروع کردم به خوندن کلیه روحیمو عوض کرد البته بیشتر حاشیه نویسهای اون

مهدی جان من هربار این کتاب را می خوانم به زوایای جدیدی از زندگی پی می برم ...
راستی کتاب چنین گفت زرتشت اثر نیچه هم فوق العاده ست ...

هلن از بندرلنگه چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 http://azez1234.blogfa.com

این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک ، گاهی انتظار
این سهم چشم های من است

وبلاگت زیباست ومطالبت خواندنی منم سیاوشو خیلی دوست دارم
سفید باشی وسر بلند

با شعر مرا به جنگ تن به تن میخوانی ؟!
من شاعرم / جز شعر چیزی بار من نیست ...

مسافر شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 http://www.faryad86.blogfa.com/

سلام خسته نباشی
very nice ...

موج خاموش شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 http://www.dokhtare-jahanami.blogfa.com

سلام به دختر خلیج.چطوری عزیزم؟
واااااااااااااقعا زیبا و روان مینویسی.ولی باید دونست تا سختی و مشکلات نباشن زندگی بی معنیه!!!
خوشحال میشم اگه از وبلاگم دیدن به عمل بیاری

حالا ما نخوایم معنی شو اینقدر عمیق درک کنیم کی رو باید ببینیم؟!

پسر رویدری شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:50 http://rouydarcity.mihanblog.com

سلام دخت خلیج وبلاگت خیلی قشنگه موفق باشی

رویدر کجای ایرانه ؟!
من جغرافیام ضعیفه ! از کودکی ...

یاشار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 http://northboy.blogsky.com

سلام. خوبی؟ من 4 ماهی بود که به وبلاگم سر نزده بودم. تازه الان کامنتتو دیدم.خوبی؟ شما ما رو فراموش کردی!
الان کجا کار می کنی؟ من تو شرکت همکاران سیستم گیلان تو خیابون سعدی هستم. موفق باشی.

از قدیم گفتن دوری و دوستی ...
ما که نزدیک شما شدیم شما دوری می کنین ...

یاشار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:50 http://northboy.blogsky.com

سلام. منم بیست و دوم شدم!!! تو لاهیجات شرکتای صنعتی بیشتر کلوچه هستن. شما تو کدومشونی؟!!!
کار ما فروش و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و اداریه. دنبال چجور بازاریابی می گردی؟؟ خانم؟آقا؟ چه ساعتی از روز؟
ضمنا ما اهل دوری نیستیم. یعنی تو مراممون نیست! شما سر بسته حرف می زنی!

آیکن دندون تو یاهو مسنجر جوابیه شماست !

یاشار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://northboy.blogsky.com

شما که ای میلتو نذاشتی؟ به آدرس yashara@live.com بهم میل بده.

جالبه دیگه ... بجای PM داریم تو نظرات وبلاگ چت می کنیم !
چشم ... برای ویزیتورهایی که مدنظرم هست حتما بهت میل میدهم ...
ویزیتوری هم که سن و ساعت و جنسیت سرش نمیشه ...
بازاریاب اسمش روشه دیگه ...

یاشار چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 http://northboy.blgsky.com

سلام. خوبی؟ من دارم میرم بیرون از شرکت.
امشب میرم تهران. چیزی نمی خوای؟ موفق باشی.

سحر چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:58

یکمی مطالعه کنی بد نیست. اگه هم دوست نداری مطالعه کنی یه سرچ توی اینترنت بکنی می فهمی که رویدر یکی از بخشهای شهرستان خمیر هستش. رویدر از شمال به کوه شب از شمال شرقی به فین از شمال غربی به لار و از غرب به گوده و بستک و از جنوب به کهورستان و از جنوب غربی به کشار وصل میشه. اگه نمی دونی خمیر کجاست یا فین و یا لار و بستک یکمی مطالعه کن. کسی که وبلاگ می نویسه داره نوشته های خودش رو جلوی چشمهای میلیونها آدم قرار می ده. یکمی ناجوره که اطلاعات عمومیش پایین باشه. نمی خواستم ناراحت بشی اما مطالعه زیاد وقت آدم رو نمی گیره. سعی کن اطلاعات عمومیت رو بالا ببری. من زبونم تنده ناراحت نشو.

زبونت از تندی که چه عرض کنم ...
مثه نیش ماره !
دختر خوب چرا قاطی میکنی ؟ خود خمیر یه بخش کوچکی از هرمزگانه چه برسه به رویدرش ( ! ) و قرار نیست همه ی مردم دنیا یا حتی ایران نام همه ی روستاها رو بدونن !!!
بنده هم فین هم بستک و هم خمیر رو خوب می شناسم اما رویدر که توابع همین بخش های کوچیک بندره رو چه عرض کنم !
مطالعه بنده مکفی می باشد و ممنون از تذکر بیجای شما ! از قدیم الایام علاقه ای به از بر کردن اسامی دهکده ها و شهرستانها نداشته ام...
البته تعصبت را روی شهرت تحسین می کنم ...

درضمن تو نماد همین بخش کوچکی ... رویدر رو حالا من از کلام تو شناختم / مردم اونجا اینقدر مهمان نواز و مهربانند ؟
به همین گرمی پاسخ کسانی رو می دهند که در موردشون کنجکاوند ؟!
به نظر تو بفرما و بشین و بتمرگ یه معنا دارند ؟
اگر چنینه ؛ پس من چیزی برای گفتن ندارم دیگر ...

سحر چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:06

۱-من اسمم سحر هستش و تا جایی که می دونم سحر یه اسم دخترونه است نه پسرونه.
۲- خمیر شهرستانه نه یکی از بخشهای کوچک استان هرمزگان.
۳- رویدر توابع بخشهای کوچک نیست خودش یک بخش هستش. در ضمن روستا و بخش معنای متفاوتی رو دارند. روستا از بخش کوچیکتره.
۴- من متولد یا ساکن رویدر نیستم. که حرفهای من رو از روی تعصب حساب می کنی. و من رو نماد اون بخش می دونی. و فکر می کنی با شناخت خیلی خیلی خیلی کمی که از من داری همه مردم رویدر رو شناختی. (لطفا سطحی نباشید.)
۵- مطالعه ات خیلی کمه این از نوشته هات مشخصه و لحن پاسخگویت به کامنتها.
۶- اگر در مورد چیزی کنجکاو هستی خودت برو دنبال ارضای کنجکاویت و توقع نداشته باش شخص دیگه ای کنجکاوی تو رو ارضا کنه.
۷- بفرما و بشین و بتمرگ ربطی به کامنت من نداره.
۸- فکر نکنم حرف بدی زده باشم فقط گفتم مطالعه کن.
کسی که می خواد از طریق وبلاگ افکارش رو منتشر کنه باید مطالعه داشته باشه.
۹- باید تحمل برخورد با هر مخاطبی را داشته باشی چون توی یه فضایی داری می نویسی که هر کسی با هر میزان اطلاعات ممکنه اونجا رو بخونه.
۱۰-توقع نداشته باش هر کسی اینجا رو خوند بگه به به چه خوبه چه قشنگه.( در ضمن اون طرحی که توی پست قبل گذاشتی از نظر هنری خیلی ضعیفه)

۱- شما عینک لازم ندارید ؟
۲- ...
۳- ...
۴- با کسی شهامت نداره خودشو معرفی کنه حرفی نیست / در ضمن با این اخلاق تندی که داری به گمونم به یه کوزه ی پر از سرکه نیاز خواهی داشت !
۵- مطالعات بنده به هیچ احدی بخصوص شخص شخیص شما- که سنگ مطالعه بر سینه می زنی و بویی از ادب نبردی - مربوط نمی باشد. من جواب هر کسی را در کامنت به اندازه ظرفیتش می دهم و عمیق نبودن پاسخ من به شما تقصیر بنده نیست و به ظرفیت شما بر می گرده عزیزم !!!
۶- دهات های بندر و شهرستان های دور افتاده اش ربطی به من و وبلاگ من نداره ... لزومی به کنجکاوی و تحقیق نمی بینم ... و لازم نیست خودتونو به کشتن بدهید تا نشون بدین این همه اطلاعات از روستاهای بندر دارین ! ( فوران اطلاعات ! )
۷- دوباره مطالعه کن ربطشو پیدا می کنی ...
۸- فکراتو واسه خودت نگه دار یا موقع ابراز ؛ ادب رو میان کلماتت رعایت کن ... اینو خودت نباید بگی ؛ کسی که مخاطبه باید بگه ...
۹- ممنون که به من فهموندی کجا دارم می نویسم و چه می کنم ... من مشکلی با شمای مخاطب ندارم اما انگار این شمائید که با بنده ...
۱۰- نظر یه نفر میون ۲۹ نظر دیگه چندان واسه من مهم تلقی نمیشه ! من انتقاد منصفانه رو بیشتر می پسندم تا مغرضانه ... ممنون که نظر دادی منتقد مغرض !

و اما نکته ایی که باید به شما بگویم :
سحر عزیز مهمان حبیب خداست / اگر حاضر جوابی کردم خواستم کمی قانعت کنم که با این لحن به میهمانی دیگران نروی ...
هر وبلاگی با هدفی احداث میشه . یکی سیاسی / یکی ورزشی ... هزاران سبک نگارشی وجود دارد / هزاران موضوع و قالب کاری ...
اما من نه جغرافیایی می نویسم / نه هنری - ادعایی ندارم - / نه ادیبانه / نه شاعرانه / نه سیاسی ...
این نوشته ها فقط و فقط نوعی خاطرات ماهیانه و حرف های خودمه ... این خودم نیازی به مکاشفه نداره . این خود آشناست و هر کی در مورد این خود سوال داره به روی چشم ؛ جوابگو هستم ... همانطور که جوابگوی شما بودم ...
بهرحال اگر باز هم به کلبه ی درویشانه ما آمدی کمی مهربانتر باش ...

غریبه شاید آشنا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:13 http://deltange-tanha.blogfa.com

سلام بر همه
بخدا این جر و بحث ها از حیطه وبلاگ و کامنت دوستانه بدوره , ترا خدا با هم صمیمانه تر برخورد کنید !
به وبلاگ تازه پا گرفته من هم سری بزنید خوشحال میشم
قربان شما : یه دوست

بحث نیست ...
گفتمان سازنده ست ...

جناحی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:04 http://http://www.janahiq8.mihanblog.com/

سلام ، خانم جون وبلاگ قشنگی داری ! من هم قاطی شماها شدم خوشحال میشم سر بزنید !
راستی مال کدوم شهر هستید ؟
-------------------------------------------------------------------------
سلام هلن جان خوبید ؟ شما از لنگه هستید یا کنگ ؟ آخه تو کنگ من یوسفیان رو میشناسم دورادور ولی لنگه نمیدونم !
بهر حال موفق باشی حتما" به وبت سر خواهم زد

آزادی واندیشه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:40 http://azadivaandishe.blogsky.com

سلام "

دوست عزیز باعنوان جدیدی بروزم

منتظر حضورتان هستم

موفق باشید

پسر رویدری شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 http://rouydarcity.mihanblog.com

با سلام و خسته نباشید و ارزوی شبی قشنگ واسه همه و ممنون از سحر جان بخاطر اطلاعات کاملش وارزوی موفقیت در کارها واسه هلن عزیز . EB ( kuwait)1

نازنین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 http://www.avang79.blogsky.com

سلام شیرین جون
خوبی؟از اینکه اومدی نظر گذاشتی ممنونم ازت دوست قدیمی
یه وقتهایی دلم میگیره اما زود خوب میشم تو نگران نباش

چه خوب شد که اسم دختر خلیج رو عوض نکردی
این اسم بهت بیشتر میاد

موفق باشی

برعکس ماه تولدت مثل بهاری ...
یه روز ابری / یه روز بارونی / یه روز سرد و دلچسب !

کیان پرنیان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:21 http://parniyan-kian.blogfa.com

به نام خداوند مهر . . .
بانو سلام . . .
آدرست به دستم نرسید تا برات پست کنم . . .
راستی : کتاب انقلاب زنده است هم از من به چاپ رسید . . .
ممنون که دیشب گناه آلود بودی ومن هر شب این گناه را مقدس می شمارم . . .
برایم آدرس را در قسمت نظرهای خصوصی بگذار و یا اگر تمایل داشتی بگو تا برایت شماره ای بگذارم تا تماس بگیری .
صلاح و تصمیم با تو . . .
امیدوارم نظرم به دستت برسه . چون فقط یکبار می شه در هر پستت نظر داد . چاره ای نداشتم که سه پست قبل رو سر بزنم .
من منتظرم و از طرف من آمادگی کامل هست تا با هم کتابی را چاپ کنیم : دلم می خواهد که نام این کتاب را بگذاریم : چه کسی حوصله ام را خط زد .
نظر تو چیه ؟؟؟
من همیشه منتظرم . . . فقط بگو چگونه به دستم می رسانی گوهر قلمت را ؟؟؟
نمی دانم آیا کار درستی کردم که آن وقایع شیرین را در بلاگ نگاشتم یا نه . . . اما سعی کردم به حرف خودت عمل کنم . . . اگر راضی نبودی . . . بگو تا نگذارم دیگران از راز گناه آلودی که خواندی با خبر باشند . . .
ایمیل را به کدام ID فرستادی ؟ نمی توانم پیدایش کنم . . .
دختر خلیج . . . قسمت را به جان می خرم و دلهره هایم و بی تابی هایم . . . می دانی که پایانی ندارد بی تو !
خدابهمراهت . . .
سپاس از تو و بزرگواریت محبوب خلیج .
کیان پرنیان 9/11/1387

مترجم پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:56

--------------------------------------------------------------------------------

تحصیلات کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
شغل کارشناس فروش شرکت صنعتی
سرگرمی ها شعر / کتاب / کشیدن کاریکاتور شخصیتهای مورد علاقه / دیدن مهتاب /قدم زدن کنار ساحل خلیج / از همه مهم تر فکر کردن به تو ... !
علاقه مندی ها آشپزی/ شیطنت ... خواب / نقاشی با ذغال / پیاده روی زیر بارون / رقصیدن ... !



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد