دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج یادت نرود که :

* همیشه در بند آن نباش که احساساتت را تجزیه و تحلیل کنی.

* می توانی کارهای کوچکی که از دستت بر می آید و خیری از آن به دیگران می رسد انجام دهی.

* بیاموز که همیشه از چیزهای خوب صحبت کنی.

* درازترین سفرها با یک گام برداشتن آغاز می شود.

* چه بسیار چیزهاست که بدون آنها زندگی برایت میسر است.

* اگر برگ درخت در پائیز نمی افتاد، جائی برای روئیدن برگ های بهاری پیدا نمی شد.

* آنچه را که علاج نمی توان کرد باید تحمل کرد.

* از زندگی لذت ببر ، دیرتر از آن است که فکر می کنی.

* کار خوبی در حق کسی انجام بده و درباره اش با هیچکس صحبت نکن.

* هیچکس تضمین نکرده است که فردا هم همین جا باشیم.

* آگاهانه تصمیم بگیر ، چه چیزی ارزش جنگیدن را دارد و چه چیزی را باید به حال خود رها کرد.

* جائی در پشت ذهنت بخاطر بسپار اثر انگشت خدا بر همه چیز است.

* مهربانی کردن تصادفی و بدون نقشه را تمرین کن.

* در هر لحظه آنچه را که هستی فدای آنچه می توانی شوی کن.

* اگر کسی توپ را به سمت تو پرتاب کرد مجبور نیستی آن را بگیری.

* به ندای قلب خود اعتماد کن.

* در بطن هر انسان فرشتگانی وجود دارند که تنها آرزویشان آن است که زاده شوند.

* در برابر هر چه مقاومت کنی ، ادامه می یابد.

* زندگی مهم تر از آن است که خیلی جدی گرفته شود.

* شاید توصیه هایی که به دیگران می کنی در واقع برای یادآوری به خودت باشد.

* نبردهای خود را عاقلانه انتخاب کن ..!  

 

پ.ن۱ : من روزهای بدی رو سپری می کنم . برایم دعا کنید 

پ.ن۲: در پست قبلی جواب قانع کننده ای از شما دریافت نکردم ... شما فقط خواننده های خوبی هستین ! مهم نیست ... همچنان می نگارم! 

 پ.ن۳: شاید وقتی دیگر ... 

نظرات 26 + ارسال نظر
سحر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:00

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

بگمونم آنقدر عجله داشتی که یادت رفت آدرس وبسایتت رو بذاری !
بهرحال موفق باشی ...

در پی انسانیت جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:39

سلام دوست عزیزم
با همین دل داغونم که دلیلش رو تو وبم توضیح دادم واسه تو مهربون هم دعا میکنم...امیدوارم مشکا حادی نداشته باشی عزیز...
عروسیت چی شد راستی؟؟؟
این روزهای بد که ارتباطی با زندگ یجدیدت نداره؟؟؟
این mail من نمیدونم چه مرگیش شده...1شبانه روز باید انتظار بکشم تا باز شه...
و اینکه هرچی میخواستم بگم پرید از ذهنم و مطمئن دلیل دیگه ای نداره گلم...
در هر حال امیدوارم این روزای بدی که گفتی خیلی زود به روزای خوب نبدیل شه و دیگه از این روزا نداشته باشی...
پاینده باشی دوستم...

روزهای بد من داره بیشتر از روزای خوبم میشه ...
برای تعادل بین این دو راهی نمی یابم ...
به انتها می رسم ...
همچو برگی زرد در اول پائیز ...

به زوال خویش نشسته ام ...

شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:26

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

پسر خلیج جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:32

بهترین کسی که می تواند به من کمک کند خودِ من هستم.

این جمله چقدر قشنگ ادا شده ...
مختصر ولی تکان دهنده ...
پسر خلیج حتما به این جمله عمل خواهم کرد ...
حتما ...

نوه خلیج جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:06

باش تا اموراتت بگذره

بچه خلیج جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:06

این نیز بگذرد

فرزندان خلیج جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:07

ما هستیم تو هم باش

مهر جنوب شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:31

همراه گرامی سلام
احتراما با توجه با ضرورت پاسخ به نظرات و سئوالات مطرح شده توسط همراهان محترم شما می توانید پاسخ سئوال یا نظر خود را در بخش نظرات مهر جنوب در ذیل هر سئوال یا نظر مطالعه فرمایید.با سپاس -رضا برومند

مهرجنوب شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:43 http://www.mehre-jonoob.blogfa.com

همراه گرامی سلام
احتراما با توجه با ضرورت پاسخ به نظرات و سئوالات مطرح شده توسط همراهان محترم شما می توانید پاسخ سئوال یا نظر خود را در بخش نظرات مهر جنوب در ذیل هر سئوال یا نظر مطالعه فرمایید.با سپاس -رضا برومند

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:42

مهر جنوب لطفا اینقد تبلیغ وبلاگتو نکن . خیلی مزخرف می نویسی

در پی انسانیت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:20

سلام دوست عزیزم خوبی؟؟
به خدا همش در پی اینم که این maile کوفتیم باز شه بتونم برات بنویسم...ده بار هم متن برات مینویسم تو word و save میکنم اما نمیشه...
نمیدونم چه جوری باید واست بنویسم؟؟؟؟
کاش خصوصی داشت اینجا...:(
میتونی آی دیت رو بدی بهم؟؟؟
مواظب خودت باش مهربون...

نازنین سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:48

این روزها نیز می گذرند....
مطمئن باش
هر برگی که از تقویم ورق میخورد عمر من و توست که میگذرد

بنگری سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:07 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام عزیزم .
معذرت اینکه دیر به وبلاگت سر زدم . اف لاینهات هم خونده شدند حتما اینکار رو میکنم .

نکات زیبایی نوشتی ....
پریشان حالیت رو میشه درک کرد اما دوست من چه کاری از دستم بر می آید ؟
امیدوارم شاد و موفق باشی

مهر جنوب پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

سلام دوست گرانقدر
پارانوئیدها همه جا هستند - مراقب باشید

یک عدد محسن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:13 http://blog.karenjak.com

سلام
یاد کتاب های مسعود لعلی افتادم..
هر کدون ازش یه کالب بودن رو دارن...
یادت باشه حرف زدن لذت بخشه ولی .... عمل کردنه که ستایش کردن داره...
موفق باشی

افسانه شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:01 http://efsane.persianblog.ir/

سلام دوست من با ترجمه شعری از قباد به روزم ومنتظر فروتنى

aref شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:31 http://bo2bnd.blogfa.com

جدیدترین کلیپها و آهنگهای بندری--به روزترین بندری

WWw.bo2bnd.blogfa.com

ایرانیان یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 http://ashil42.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز....
وبلاگ جالبی دارین...خوشم اومد لینکت کردم
خوشهال میشم به من سر بزنی

در پی انسانیت یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:30

کجایی دوستم؟؟؟

زیر سایه خالق مهربان ...

در پی انسانیت سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39

دختر خلیج؟؟؟؟؟؟؟ :(

مهر جنوب سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 http://mehre-jonoob.blogfa.com

سلام دوست فرهیخته
پارانوئیدها از کجا امده اند؟ در مهر جنوب منتظرتان می مانم.
با سپاس-رضا برومند-کوالالامپور-مالزی

یاشار سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:25 http://northboy.blogsky.com

بخواه تا آفریده شود. تمام زندگی همین است.

مرا آفرید آنکه دوستم داشت !

در پی انسانیت پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:58

شاید وقتی دیگر کی تموم میشه؟؟؟؟؟
الان بهت نیاز دارم...شاید دیگه بعدا خیلی دیر باشه...

اگر غم عالم منو نکشه استرسی که شما دوستان به من میدهید دست آخر کار دستم میدهد ...
ای انسان ترا چه می شود آخر ؟!!

مهر جنوب شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 http://www.mehre-jonoob.blogfa.com

سلام دوست فرهیخته
دعایی که دیگر اجابت نمی شود.در مهرجنوب منتظرتان می مانم.
با سپاس رضا برومند-کوالالامپور-مالزی

مهر جنوب دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:03

سلام دوست فرهیخته
بازخوانی اولین مستند تبلیغاتی میرحسین موسوی
در مهر جنوب منتظرتان می مانم.با سپاس -رضا برومند

تبیغات ..؟

یاشار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 http://northboy.blogsky.com

دیر می ایم که زود بروم. قدمهای مهربانتان را در ساحل خزر بی صبرانه در انتظارم.

زود بیائید و دیر بروید لطفا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد