دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

خداحافظ خلیج همیشگی فارس . . .

 

 تا چشم کار میکنه آبی و آبی / صخره هایی که شونه ای شدند برای موجهای همیشه آواره / قامت استوار و برگهای متواضع نخل / گرمای همیشگی /شرجی محض / سراب روی آسفالت / زنان نقاب به چهره / سکوی ساحلی / گرما گرما خاک جنوب / حیاط دانشگاه / سال های تحصیل / شعر و شعر و نئشگی /درس و درس و روزمرگی / باران های خاطره / پیاده رو های صبح های سرد بهمن ماه / آسفالت های ترک دار خیابون مرادی تا فاطمی / کتونی های سفید من/ جمعه ها و سینما / کانکس اهدای خون / پیتزاهای خوشمزه ی آفتاب / تابلوی خاطره / مهمونی های دوره ای / ویسکی تند و سردرد/ پنهونی سیگار کشیدن ها / نمازهای یکی در میون / بی هویتی ها / هر روز نقاب به چهره زدن ها / گم شدن هویت واقعی / راستی کجاست دختر کوچولوی نقاش و پرحرف بابا ؟ / فارغ التحصیلی  . . .

 خانم شدن /  Venga Boys بازی تعطیل/ کیس های ایده آل صف کشیده / چشم به دوردست های آبی بستن /طعم گس تنهایی و کام زهرمار شده ی ما رو باش / بوی متعفن گناه / راه فرار؟ / مامنی برای پاک موندن و بودن /چهره های آفتاب سوخته / لهجه ی تند بندری / گرمای چهره ها / چشم های مشتاق و پر امید / میون اینها یه آدم یخی و بی انگیزه به چند منه ؟
بار سفر بسته شده / اتاق نه متری مقر فرماندهی دخترخلیچ / پرده ی صورتی / دغدغه های همیشه / ضبط صوت کوچیک آیوا و ترانه های رامی :


 ای دل دگه گولوم مزن
 موا برم تنها بشم
 تنها فقط با سایه خوم
ساعت تلخ رفتنه ...

*  *  *

فکر میکردم موندنی ام / فکر میکردم تا ابد دریا مال منه / خلیج ارث بابامه / نخل هاش اموال شخصی من هستن / زهی خیال باطل ... تمام شد / خیلی زودتر از اونی که تصور میکردم ... همیشه پیش از آنکه فکرشو بکنی اتفاق می افته / شرجی خوبم / بندر عزیرم تا همیشه ی همیشه دلم برای تو خواهد تپید / اینو از صمیم قلبم گفتم ...

پ.ن۱: تا یه هفته دیگه من واسه همیشه به شالیزارهای شمال کوچ میکنم ...

پ.ن۲: من تا همیشه دختر خلیج باقی خواهم ماند / شک نکن !!!

پ.ن۳ : گرچه وقتی نمونده اما شاید وقتی دیگر ... 

دختر خلیج همیشگی فارس