دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

متاسفم...

آزادی کجائی تنهای تنهام 

آزادی گرمی دستاتو میخوام 

  اینو حتما ببین ...  

 آزادی تو دلم حرفای درده 

منو دوری تو آواره کرده... 

 پ.ن اول و آخر : آزادی جای تو خالیه ... آزادی ؛ آزادی ، آزادی ...         

نظرات 34 + ارسال نظر
music30t چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:30 http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

واقعا توی این شرایط شما خیلی خجسته تشریف دارید !

در پی انسانیت چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:55

سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟
خیلی دلم برات تنگ شده بود مهربون...
امیدوارم خوب باشی و سلامت...
دیدی این نامردا چه کارا که نمیکنن و به اسم ملت میزنن؟؟؟؟
اینروزا از همه جهت خاموشم...گنگم...و پر از ابهام...
چند ساعت پیش یکی از دوستانم که گویا ناظر انتخاباتی بوده تو شورای نگهبان بهم اطلاع داد که تقلب صورت گرفته...تا الان شک داشتم و نمیخواستم باور کنم چنین ننگی رو...ولی حالا...
راستی...فهمیدی که منم از جنس خودتم یا هنوز...؟؟؟؟؟؟؟؟

ذات آدمی و فطرتش هرگز عوض نمی شه ...
حتی اگه محیط اطراف برویش تاثیر وافری داشته باشند ...
پس شک نکن که هنوز از جنس و تبار مائی !

مهیار چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:30

سلام
مطالب خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
شرایط بخوانید
http://www.tafrihi.ir/archives/000103.php
-------------
چندتا لینک معرفی میکنم عکسکهایی با کیفیت خوب و سایز بزرگ از هنر پیشه ها ، بازیگران و خوانندگان هندی
http://www.tafrihi.com/photo/bollywood/
عکسهای جالب و دیدنی از بازیگران معروف و مشهور زن هالیوود
http://tafrihi.com/photo/hollywood/
جدیدترین روش های آرایشگری زیبایی اندام
http://tafrihi.com/?c=25
دنبال خواص انواع میوه ها وغذاها هستی بیا اینجا
http://tafrihi.com/?c=50
آموزش ترفندهای انواع نرم افزارهای قدیمی وجدید
http://tafrihi.com/?c=35
جدیدترین بازی های موبایل برای انواع گوشی ها
http://tafrihi.com/?c=46
دنبال مطالب جالب وطنز از هرموضوعی هستی بیا تو
http://tafrihi.com/?c=72
منبع انواع داستان های کوتاه در اینجا
http://tafrihi.com/?c=76
آموزش انواع ترفند های ویندوز اکس پی و دیگر ویندوزها
http://tafrihi.com/?c=30
جدیدترین فال ها با روش های جالب
http://tafrihi.com/?c=44
انواع طالع بینی ها با روش های مدرن!
http://tafrihi.com/?c=45
آموزش آشپزی انواع خوراکی ها وغذاهای قدیمی وجدید
http://tafrihi.com/?c=26
--------
سایت ما کاملا تغییر کرد
www.tafrihi.com
خداحافظ

از سایت شما دیدن کردم ...
فیلم های خوبی برای فروش نداشتید !

سشمشئ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23

بنگری پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 http://www.bangeree.blogsky.com

پرنده شوق پرواز داره ..واسه پرواز دو بال نیاز داره !
آزادی رو حتی مورچه بی آزار دوست داره ..

سلام دخت خلیج فارس ..
مرسی از لطف زیبای تو ..

دوست خوبم مگه یادتون رفته ؟

(( پرنده مردنی ست / پرواز را بخاطر بسپار ))

بدیس پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 http://aask.blogsky.com/

سلام.وبت جونن ممنون

( لبخند )

یاشار پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45

شکست بال و پرم ای خدا شکست. بغض، بی صدا درون گلو شکست.شکست قلب منو پای تو شکست. دست برادرو سر خواهرم شکست! شکست آینه بس که دروغ گفت!کجاست راه نجاتم، بی شکست!

جز دستهای سبزی رو به آسمان آبی این دیار چاره ای مانده ؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 http://4130.blogfa.com

سلام.زندگی را عشق است.

به چه قیمتی ؟!

بهار پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:31

سلام
8 شهید و 26 زخمی به بیمارستان حضرت رسول آوردن و گارد اجازه مداوای زخمی ها رو نداد.

اگر دلش رو دارید این عکس رو نگاه کنید
http://twitpic.com/7nv7z

اینها خون به ناحق ریخته جوانان نخبه و تحصیل کرده ماست، نه خاشاک

در این اوضاع همه چیز امکان پذیر است ...
خون های حق و ناحقی ریخته خواهد شد ...

اما براستی حق کدام است و ناحق کدام ؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:59



http://www.youtube.com/watch?v=mzZGirbLiUo

فیلتر شده است
و عجیب هم نیست !

رسول تجلی زاده دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:21 http://shariatti.blogsky.com

سلام
حرفهای ناتمام بار دیگر به روز شده است.
سرمایه داری زن را چنان ساخت که به دو کار آید.......
چشم انتظار حضور سبز شما هستیم
موفق و بهروز باشید.....

می آیم
اگر فرصتی شد ...

عماد سالکی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 http://www.ariaart.blogfa.com

نگرانم
ایرانی بیا به وبلاگم
نظر بگذار تا . . .

سارا انار ندارد
بابا در سفره اش نان ندارد ...

این شعر را در شب شعر دانشکده علوم پزشکی سال ۸۵ شنیدم ...

در پی انسانیت سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:33

دوستت دارم دوست همیشگی من

لطف دارین ...
همیشگی ما مطلق نیست ... از یاد مبر !

غروب جنگ۱ سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:55 http://www.ghorobjanj1.blogfa.com

باسلام وب قشنگی داری و ممنون که سر زدی اما متاسفانه وب غروب جنگ مدتهاست که توسط یه از خدا بیخبر بخش مدیریتش هک شده بنده ناگزیرشدم دوباره با وب جدید در خدمت دوستان باشم.بهمین آدرسیکه دادم لطفا سر بزنید خوشحال میشم اگه عیبی در وبم است بهم بگی ممنون دختر خلیج فارس. یاحق

متاسفم ...

بنگری چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22

صد تا بهار دیگه عمر کنی ٬ سرزنده و شاد باشی ....
بهترین ها را برای توی زیبا و مهربون با یک شاخه گل تقدیمت میکم ...تولدت مبارک!!

دوست مهربانم متشکرم ...
تنها شمائید که در این اوضاع پر تشویش مرهمی از لطف و مهر بر قلبم نشاندین...
سپاس

غروب جنگ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:25 http://www.ghorobjanj1.blogfa.com

باسلام وتشکر از حضور دوباره اتان:
از کامنتی که گذاشتید بازم ممنونم. اما نامزد شما کار خوبی داره میکنه یاد وپسداشت شهدا کوچکترین کاری استکه ما میتوانیم در مقابل حرکت بزرگ شهدا انجام دهیم ایکاش درک میکردیم که آبرو وامنیت و استقلال امروز را از شهدا وبازماندگان جنگ داریم . اجر پدر شما کم از شهدا نیست وخدا پاداشش را برای پدر شما وامثال او محفوظ داشته.
اما اگه نامزدت باطنا عشق به شهدا وراهشان داره ودر عمل هم نشون میده قابل تحسینه. در جامعه ما کم پیش میاد از نسل جوان که عاشق شهدا وراهشان باشد البته ظاهرانا چرا بیشمارند برای رسیدن به نون ونوایی.....اما خدا کنه راه شهدا واما م در این آشفته بازار کمرنک نشه. برای شما وبابات ونامزدت آرزوی سلامتی میکنم. یا حق

حرفی نیست ...
من افراط و تفریط را بهیچ عنوان نمی پذیرم ...
متاسفانه امثال پدر من از خاطره ها محو و کسانی بیاد مونده اند که شهید یا جانباز شده اند ...
این حکایت جنگه که منو منزجر کرده ...
من عشقی به مرده پرستی ندارم وقتی زنده ها را بحال خود رها کرده اند ...

کیان پرنیان پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:07

به نام خداوند مهر ...

به پاس سالها صبوری ... به پاس سالها درد و زجر و غم ...
به پاس مرگ عزیزان ... به پاس هیچ !!!
چه بر سر من می آید رفیق قدیمی ؟؟؟!!!
بچه هایم را بردند ... از من دزدیدند دلخوشی ام را ... ریشه های خنده ام را خشکاندن ...
بگو بمیرم یا بمیرانم ؟؟؟؟!!!!
تو که همیشه استاد بوده ای بگو ...
گناه من چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
دست جز تو فقط همین چند قطره اشک باقی مانده ... آنهم تقدیم گرد و غبار کفش هایت که روی چشم منتظرم می گذاری ... کاش بیایی ... کاش بیایم ... کاش !!!
شاید وقتی دیگر ...

به پاس تمام سال های صبوری ... به پاس همه رنجی که می بری و می بریم ... به پاس همه چیز نه بمیر نه بمیران ...
بتو می گویم که گناه تو انزوای توست ... همرنگ جماعت نشدن توست ... و این گناهی نابخشودنی ست ... قلب تو که پاشنه ی آشیل بود ... من ایمان دارم که خوبی را از مادرت آموخته ای نه بدی ...
پس اندکی صبر ...

گاهی باید به آنچه تقدیر حکم می دهد سر تعظیم برآوریم تا شاید جائی دیگر و وقتی دیگر سربلند شویم ...

رنج های ما فرزندان ما هستند ... شکوه و گلایه بیشتر قلب ما را می فشارد ... صبوری کن دوست من ...
برایت دعا می کنم ...
شاید وقت دیگری و فرصتی دیگر در راه باشد ...
با گلایه و ناشکیبائی این فرصت ها را دریغ مکن ...

(( آنقدر صبر خواهم کرد که صبر از صبوری ام خسته شود ))

سیا سوخته پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09

salam nevashte hato khondam kheyli alli neveshti
shomarato nadaram
delam barat tang shode
baram off bezar
gharbanat bye

از دوستانی که ما را از یاد می برند تقاضا می شود همچنان به فراموشی خود ادامه دهند !

حضور لحظه ای و گذرای دوستان در زندگی ام باب میلم نبوده و بسی رنجم می دهد ...
ترجیحا دلتنگی خود را برای دوستان و زندگی جدید خود خرج کنید ؛ اینطور آرام تر خواهم بود ...
سپاس برای نبودتان !

یک عدد محسن جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 http://blog.karenjak.com

سلام
مثل اینکه خیلی احسان زندونی بودن بهت دست داده
امیدوارم این احساس یه روزی به پر گشودن تبدیل بشه
من متاسفانه فیلم بربادرفته رو ندیدم خودم هم دنبالش میگردم
فکر میکردم فقط خودم دنبال این فیل میگردم حالا شدیم دو تا
موفق و سربلند باشی

من کتابش را بتازگی خواندم البته بعد از سال ها جستجو !
شخصیت اسکارلت روی من اثر گذاشت ... یعنی یه جورایی حس کردم خانم میچل خودمو به تصویر کشیده !!!
فکر کنم فیلمش بسیار دیدنی ست !

کتاب خاطرات یک گیشا را هم خوانده ام که شنیده ام فیلم شده ... این را هم توصیه می کنم چون بگمانم فوق العاده است !

پسر باد ( برانوی سابق ) جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 http://wind-boy.blogspot.com/

اولا ممنون که اومدی و نظر گذاشتی

ثانیا نه علیه دولت نمینویسم کلا میهن بلاگ فیلتر شده علتشم برو از رئیس جمهور منتخب (!!!! ) بپرس

هوووم !
جمله (( علتشم برو از رئیس جمهور منتخب (!!!! ) بپرس )) بنظرت علیه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست ؟!! (سکسک )

مرد بارونی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 http://rainyman2.blogfa.com

سلام
ساده می نویسی و صادقانه
و البته عمیق
و انقدر خوب که دلم نیومد نخونده برم از اینجا
ممنون بابت این همه احساس خوبی که از اینجا با خودم میی برم
مراقب داشته هات باش

مرد بارانی ...
شما هم آنچنان ساده و صادقانه از من تمجید کردید که شوقی کودکانه در وجودم زنده شد ... گفتم کودکانه ؛ چون تمامی حس های پاک و قشنگ متعلق به آن دوره است ...

ممنون از انگیزه ای که می دهی ...

پسر باد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 http://windboy.persianblog.ir/

<<<<علیه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست ؟!! >>>>

مواظب باش به نظرم توهین به نظام مقدس جوهوری اسلامیه ها......

راستی بازم آدرسم عوض شد

این دفعه نه بخاطر رئیس جمهور منتخب (یا بهتر بگم منتصب ) بلکه بعلت مشکلات شخصیی که با بلاگر داشتم و همچین راحت نبودم توش رفتم به پرشین بلاگ ایشالا که اونجا موندگار بشم

راستی بیا سری بزن بد نیست.....

منتصب ...
چه کلمه ی زیبا و به جائی !

پسر باد دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 http://windboy.persianblog.ir/

من خیلی وقته سیاسم

راستی شما هم همچین کم سیاسی نیستی ها

سیاسی نیستم ...
فقط بی عدالتی گلویم را می فشارد ...
نامردمی و تظاهر به خوبی ها منزوی می کند ...
رنج بی حاصل و چند ساله ی مردم عذابم می دهد ...

بگذریم ...

سامان دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:06 http://www.mano-khode-man.blogfa.com

سلام دختر ایرونی من اپم منتظرتم

حتما ...

موسا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 http://zehneziba.blogsky.com/

سلامِ معنی دار!

معنی شو نگرفتم !!!

در پی انسانیت سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:02

سلام عزیز دلم
خوبی نازنین؟؟؟
تفلد تو مگه کٍی بوووووووووووووووووووود؟؟؟؟گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟(گریه)

بهرحال آدمیزاد ۲۳ رو که رد کنه زیاد دوست نداره از تاریخ تولدش کسی یاد کنه ( چشمک )

در پی انسانیت سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:05

آخه تو شناسنامه ات هم که چیزی عنوان نکردی خب که!!!(گریه)

یعنی رفتی تو ۲۴؟؟؟؟؟؟؟(لبخند)

در پی انسانیت چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49

سلام مهربونم...
منم تیر به دنیا اومدم....۱۱تیر!!!!!
خیلی خوشحالم که تو هم...
حس خوبی پیدا میکنم وقتی یکی هم ماهه خودمه...
ممنونم از لطفت...
خب پس تولدت هم مبارک عزیز دلم...پایدار باشی و برقرار دوست جونم
آف میزارم برات اگه بشه...اصلا اینجا چرا خصوصی نداره خب :-(
مواظب خودت و دل مهربون و پاکت باش

تیر ماهی ها آدم های فوق العاده عجیبی هستند و هر کسی نمی تونه باهاشون کنار بیاد ... ( لبخند )

غروب جنگ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 http://www.ghorobjanj1.blogfa.com

باسلام: جوابیه اتونو خوندم.. ممنون.
اما ما نگفتیم زنده ها رو رها کنید و به مرده ها برسین (شهدا) وقرار هم بر این نبود..اما وقتی ارزشهای آنزمان حالا به ضد ارزش تبدیل شده چه توقعی میتوان داشت؟
بنده نیز از افراطی بودن دلخوشی ندارم. . وبچه های انقلابی وجنگ دیده همچو بابای تو هستند که باید الگو قرار بگیرند تازه بدوران رسیده ها را بحساب بچه های انقلاب وجنگ نذارید.
غروب جنگ با موضوعی متفاوت بروز شده وحضور گرم شما را میطلبد. یا حق

در پی انسانیت چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:56

سلااااااااااااااااام
طلسم شکسته شد....میل زدم :-)

چه خوب
حتما میخونم ...

غروب جنگ پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:58

امثال من خیلی وقته که به حرفیکه شما میزنید رسیده اند. برداشتتان را لطفا از متن زیر برایم بگید::
بسمعه تعالی

قسمتی از وصیت نامه جانشین فرمانده لشگر سی و یک عاشورا

شهید حمید باکری

سال ۱۳۶۱ قبل از عملیات والفجر

دعا کنید خداوند شهادت را نصیب شما کند که در اینصورت زمانی فرا میرسد که جنگ تمام میشود و رزمندگان سه دسته میشوند:

۱)دسته ای به مخالفت با گذشته خود برمی خیزد واز گذشته خود ژشیمان میشوند .

۲)دسته ای راه بی تقاوتی را بر میگزینند و در زندگی مادی غرق میشوند وهمه چیز را فراموش میکنند.

۲-دسته ای سوم به گذشته ی خود وفا دار میمانند واحساس مسئولیت میکنند که از شدت مصائب وغصه ها دق خواهند کرد

پس از خدا بخواهید که با وصال شهادت از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید چون عاقبت دو دوسته اول ختم به خیر نخواهد شد وجز و دسته سوم ماندن بسیار سخت و.....

شهید باکری چه زیبا توصیف کردند ...
من نظر خاصی ندارم ... فقط دو کلمه حرف با شما دارم :
اگر گفتم فرزند جنگم برای این بود که نقد منو به پای شکم سیر و جای گرم نذارید ... اینکه نبودم و حالا از روی سیری حرفی را مزمزه می کنم ... نه دوست من ... من خوب بخاطر دارم ... شب های خاموشی و بمباران . شب هایی که از سرما و پشه به بیرون شهر پناه می بردیم و مجبور به سوزوندن پهن اسب بودیم تا دشمن نور آتشمان را نبینه و مارو ردیابی نکنه... ( کوچیک بودم اما بودم ! )
اما مگه فقط ما بودیم ؟ جنگ جهانی اول و دوم / زمان حمله ی مغول ها به ایران و غارت کردن سرزمین مان / هیروشیما / تفکیک شدن روسیه ووو آیا در تمام این وقایع ما جوان و نوجوان ندادیم ؟ چرا تا این حد افراط ؟
من قبول دارم و با تمام وجود ستایش می کنم رزمندگانی رو که برای خاک و ناموسشان پرپر شدن ... اما ...

اما ...

اما برای من نوجوونی که زیر تانک عراقی میره با خلبان ژاپنی که با جنگنده اش به قعر دشمن میره برابرند ...
برای من حسین (ع) و باکری یکسانند ...
باشه . امثال شما اسمشو بذارین کفر ... اما این مصلحت بوده ( مصلحت نطام ) که حسین علمدار شهدا بشه و روایتی تاریخی و متاسفانه خیلی ها نه ...
من حرفم اینا نیست ... متاسفانه نمیشه یقین کسی رو به مسلخ شک برد و نامزد من هم در جوابم مثه آقای کروبی میگه یه چیزایی هست که شما نمی دونید !!!
زمان جنگ به شهدای ما تلقین کردند شهادت نهایت سعادت است ... مجبور بودن و به دین و خرافه چسبیدند تا جوونا بجنگند و ادامه بدهند ... بهرحال توی اون شرایط سخت باید چیزی می بود تا به اطمینان آن بجنگند ... من تحسین می کنم ... اما گذشت ... ایثار خوبه و بعنوان یه حسن اخلاق باید تکرار بشه تا فراموش نشه اما تا کی ؟
تا کی میخواین این چیزارو چماق کنین و بزور به سر جوونای امروز بکوبین تا فراری شن ؟
به نظرتون وقت تجدید افکار نیست ؟ تجدید و کشف راهی بهتر برای آموختن اینهمه عشق به وطن ؟
جوون امروز آینده نداره ؛ مایوس و گیجه از اینی که هست و قراره چی بشه ... بیکاری و بی پولی ... از دردش میره نئشه میشه و میوفته کنار خیابون ... در ملاء عام به ناموس مردم و حرمت های اسلام توهین میکنه ... چرا ؟ چون تخلیه نشده ... چون راهی نداره به سرانجامی ... توی این آشفته بازار هی بیا بگو شهید خوبه ؛ یادش گرامی باد و این حرفا ... ( منطقیه ؟ )

پدرم از ارتشی های مقید و سفت و سخت بود ( فعل ماضی بکار بردم چون حالا بازنشسته شده ) اما فقط ریش نذاشت ... نماز جمعه نرفت به زور ... گفت بذار توبیخی بخورم اما زیر بار حرف زور نرم ... نماز که ریا نیست و ...

حالا بابا هیچی نداره . نه فرمانده گردانی شد ( با اینکه ۳ ماه تو جزیره مجنون مفقود الاثر بوده ) نه ما سهمیه دانشگاه گرفتیم ؛ نه پیکان سواری بناممون زدن ( برعکس اونایی که زیر پتو پنهان شدن و امروز حق امثال بابای منو میخورن و بچه هاشون با سهمیه نخبه های ایرانند !!! )

جنگ تمام شده
امروز باید مخروبه هارو ساخت ... این خرابه ها جای دوری نیست ... همین ۴راه سر محلتون ؛ همون جوونای بی فردا ... همون دختری که حالا جهاز نداره ؛ همون بابایی که پول نداره بچه شو دانشگاه آزادی کنه ؛ همون بیوه هایی اند که از زور بی پولی تن می فروشند ...
دوست من غریبگی نکن ... اینجا همون ایرانه توئه ...
چرا می رنجی و گله از بدکاره های شهرت میکنی ؟ مگه نمی بینی حتما نیازی هست که این همه ناز آمده ...

خدای من جای غلط زدن توی گذشته به خودتون بیایید و وطن امروزتونو همون جوری که هست ببینید ...

متاسفم . خیلی حرف زدم. هیچوقت با نامزدم نمی تونم تا این حد خلاف جنگ بگم ( چون مدام میگه تو نمی فهمی از جنگ ) و من متاثر و دلگیرمیشم که خودم توی جنگ بوده ام و امروز کسی که توی تبریز و بیخبر از همه دنیا بوده و داشت شصتشو اون موقع مک میزد بمن بگه تو نمی فهمی ... افراط منو کفری میکنه ...
نمی دونم لپ مطلب ادا شده یا نه ...
بگذریم ...

نیلوفر پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:32 http://www.niloufar-mordabgirl.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
منتظرحضورسبزت هستم

ممنون از اومدنتون...

غروب جنگ شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50

باسلام بدوست محترم:
از خواندن کامنتت بسیارمتاثر شدم.حرفای شما را تایید میکنم.
ومن بازم حرف قبلی رو میگم: اگه تعدادی دنیا طلب که بر مسند قذرت نشسته اند. ارزشها رو به ضد ارزش تبدیل کردند وبفکر پر کردن جیبهایشان تودنذ تقصیر نظام وشهدا امام خمینی نبوده. جان انسانها با ارزش است و فرقی نمیکنه مردم ناکازاکی باشه یا فلسطین یا عراق.....اما ارق میهن پرستی پس چی؟ آیا شما دوست داشتید کشور ما زیر سایه وپوتینهای امریکا و...بود؟وضغ از اینی که هست به نظرت بدتر نمیشد؟ ما مردم شریف ایران اسلامی گرفتار .....شدیم.
ولازم است نگذاریم ارزش حماسه آفرینی های سربازان گمنام کشورمان با کمرنگ شذن اعتقاداتمان از بین برود.

غروب جنگ شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:15

و در اذامه جند سوال: که اگه مایل بودیئ جواب بدهید:
۱- شما بچه کجایی جنگ هستید؟ آبادان خرمشهر هویزه سوسنگرد اهواز.......
۲- آیا بمباران فقط در شهرهای جنوب بود؟ تبریز زیر بمباران نبود؟ مگر شما چند سال از نامزدتان بزرگتریذ که وقتی شما جنگ را حس میکرذیذ ایشان .....
۳- بابای شما در وهله اول برای خدا واسلام بمیدان جنگ رفته. ودر وهله دوم. فوق العاده وحقوق ....وامثال بابای شما بیشمارند که در پیچ وخم وزذ وبندهای آقایان ذنیاطلب متظاهر گم شده اند..دوست عزیز بایذ سوخت وساخت جاره چیست؟
بنده وامثال بنده فقط در خط شهدا هستیم واینکه شعیه علی (ع) اقتخارمان است.
۴- جوانان گرفتار بی برنامه گیهای ....جامعه شده اند روی اعتقادات انقلابی اسلامی جوانان کار مفید انجام نشد اما امریکا و....از این غفلت بهتر تونستند استفاده کنند وحاصل این است که میبینی....وحالا جوانانی ناامید و که حس میهن پرستی ندارن و...غرق در ....ومرذانیکه جانانه دقاع کرذند وحالا با ناباوری بحسرت نشسته اند که جرا.....دویت عزیز ما همه گرفتار یک ظلمتیم. بهم سر بزن . یاخق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد