دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

تنهایی ما...

چه روز دلگیریست امروز امروز امروزم...

حرف زیادی ندارم جز همین شعر:

 

-  فکر نکردن به تو

تف کردن هسته ی موز را می ماند

 و خوردن چیزی زرد.

فکر نکردن به تو

آنقدر احمقانه ست که

روی سر دریا چتر بگیری

تا خیس نشود.

از وقتی که رفته ای

پشت پایت آنقدر گریسته ام

که دست گل های باغچه پیش هیچ ابری دراز نشده

تازه به مادرم سپرده ام

آشی بپزد

برای پشت پایی که از تو خورده ام

و آرزوهایی که رفته اند کشک شان را بسابند...

 

پ.ن1: نمی دونم خدا با من چه خصومت شخصی داره که هرآنچه  که میخوام نمیشه ، هرآنچه که نمیخوام میشه ...

پ.ن2: واسه اولین باره که شکوفه دادن درختارو میبینم، قشنگه اما فهمیدن اینکه آلرژی فصلی داری و باید جلو مردم آنقدر عطسه و سرفه کنی تا کبود شی اصلا چیز جالبی نیست!

پ.ن3: اگه دعای رقیبان و نفرین بعضی ها بذاره شاید امسال ما هم آره ..!

پ.ن4:وای اعتراف نــــــــــــــه !!! شاید وقتی دیگر...

نظرات 3 + ارسال نظر
M چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:59

doroud,khaili sakhat migig ,bazi vaghta on chizi ke nabyad bashe mishe doroste ,vali bazi vaghta on chizi ham ke namishe shayad be sode ma bashe .khodet bash sai kon behesh barasi ,v mirasi age bavar dashte bashi .khosha fasli ke door az gham ...............

کیان پرنیان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:15

به نام خداوند مهر ...
سلام ...
تهمتی که زدی رو به جانم می خرم و برای همیشه خداحافظ دختر خلیج ! !‌ !
اما من هیچ باز سر تو در نیاوردم ... نمی دونم منظورت چیه .
گاهی وقتها انگار لازمه ایمانم رو قربانی مصلحت کنم ...

یاشار یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 http://northboy.blogsky.com

سلام. خوبی؟ می دونی مشکلت چیه. تو برای هر چی که می خوای نگرانی. پس این نگرانی باعث از دست رفتنش می شه. و برعکس چیزی رو که نمی خوای اونقدر به نخواستنش فکر می کنی که اتفاق می افته.
فکر کنم من بتونم درکت کنم. چون برای من هم داره اتفاق مشابهی میوفته. عشق قربانی مصلحت.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد