دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

مشکوک!

بیا حواسمان را پرت کنیم

مال هر کس دورتر افتاد

عاشق تر است.

اول خودم.

حواسم را بده تا پرت کنم ...

   * * *

پ ن۱: شاید وقتی دیگر ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:33 http://agna.blogsky.com


سلام دوست عزیزم
بابا ایول !!! وبلاگ توپی داری !!!
خوشم اومد !!! دمت گرم !!!
از این به بعد اگه دیدی بازدیدکنندگان وبلاگت 100برابر شد ، تعجب نکنی ها !!! آخه همونی بود که دنبالش بودم .
به دوستام هم این وبلاگ را توصیه خواهم کرد از این به بعد تلپّی اینجا افتادیم و حالی خواهیم کرد !!! فقط باید تو هم قول بدی که هر روز یه چیز جدیدی داشته باشی تا من هم هروز بیام !!!
راستی یه سری هم به ما بزن :
Http://www.AGNA.blogsky.com

bayon دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:57 http://bayon.blogsky.com

باور کنین مفهوم زندگی همینه. ما همه واسه این نفس میکشیم که حواسمون رو پرت کنیم . تا گیج بشیم و تو این آدما لول بخوریم و... چه فرقی می کنه عاشق بشیم یا عاقل بشیم یا نه حواسمون پرت بشه و معتاد بشیم و یا جالب تر از اون در نهایت حواس پرتی احساس خوشبختی کنیم و یا بر عکس...
اینو خواستین میتونین باور نکنین ولی اگه حواست پرت نشه از جات تکون نمیخوری و مثل مسیر دانشگاهت تکراری می شی و زندگی رو چش بسته میری و میای...
اصلا خلاصه اش کنم و بگم چه باور بکنبن چه نکنین آدمی که حواسش همیشه جمعه خودش خیلی پرته ( ببخشیداگه چیزی نفهمیدین چون کوتاه و قشنگ بود شعرت و ما رو جو گرفت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد