دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

گرگ

گرگها همیشه زوزه نمی کشند 

گاهی هم میگویند : دوستت دارم !

و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ،

می درند خاطراتت را، 

اصل و نسبت را ... 

در آخر تو میمانی و تنی که بوی گرگ گرفته ... 

  * * * 

پ ن  : پاییزت مبارک ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 http://saeedbagheri-r.blog.ir

کاش تنها گرگ ها
زوزه می کشیدند!
امروز که من می آمدم به سوی تو
دیدم « آدمکی هم زوزه می کشید»
نزدیک شدم نزدیک تر
او مرا درید
و گرگی پیر
خاطراتم را
برای گرگ ها بازگو می کرد ...

موسا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:23 http://zehneziba.blogsky.com

این متن بسیار بسیار نشست توی دلم..

ممنون
می بینی دوره ی ما هم بسر اومد ؟کسی یادما نمی کنه!!!
تاچندسال دیگه اسم ما وبلاگ نویس ها همردیف دایناسورها میاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد