دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

آغوش...


* دلم آغوشی میخواهد ...

که نه "مرد" باشد و نه "زن"

خدایا زمین نمی آیی ..؟!

 

* * *

پ.ن 1: خیانت را کتاب جمله نویسی بمن یاد داد / همان جایی که گفت جای خالی را پر کن ..!

پ ن2 : من آمده ام که خوب باشم / زنده باشم و زندگی را فریاد بزنم / من آمده ام که روزهای تلخ گذشته را پاک کنم و خوب زندگی کنم ...

چقدر دلتنگ جمله ای از جنس مرهمم ... از جنس : هنوز هم دیر نیست ...

چقدر دلنتگ نفس کشیدن زندگی ام / دلتنگ خودم بودن ..!

چقدر دلتنگ خاطره هایی ام از جنس جنوب و شرجی و گرما

چقدر دست هایم سرد شده اند در گیر و دار زندگی ... چقدر مرهم باید ...

شاید وقتی دیگر ...


نظرات 7 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 http://harfayenagofteh.blogsky.com

بعــــــــضی وقتـــــــا تو دعــــوا ،

فقط باید نـــــگاه کـــــنــــــــی ،

ســـــــکـــــوت کـــــــنــــــــی ،

فــحشاش و بـــده و تو بشـنوی ،

بـــه جــــــــــــون بــــخـــــــری ،

...تموم که شد بری بغلش کنی ،

گـــــــــــــــریه کـــــــــــــــــنی ،

حـــــــــــــــــرفـــــ ــی نـــــزنی ،

فقـــــــــط عمـــل کــــــــــــنی...

بــــــگی:

با من نجنگ ، من دوستت دارم

اره فقط زمانی امکان پذیره که عاشقش باشی !

amin چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 http://harfayenagofteh.blogsky.com

آدم ها

فقطـ آدم هســتند،
نــه بیشتر و نــه کمتر.
اگــر کمتر از چیزی کــه هستند
نگاهشان کنـــی آنها را شــکسته ای !
و اگـــر بیشتر از آن حســــابشان کنـــی،
آنها تو را میــشـکنند !
بین ایــن آدم های آدم، فقط بایــد عاقلانــه
زندگــی کرد؛ نه عاشقانه !

سعید شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:31 http://saeedbagheri-r.blog.ir

کاش میگفتی!
کاشانه ات
در کدامین سوی آن طرف است؟
حتمن
نه در خلیج
و نه در ایرانی

بامنی ؟
ایرانم ...

دریانورد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:26

عالی بود با اجازت کپی کردم و انتشار با ذکر منبع :-)

جان ؟!
کجا منتشر شد اونوقت ؟!
باذکر منبعتو خوب اومدی ..!

دمدمی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:03 http://daam.blogsky.com

دست شما درد نکند به آن بلاگ کذایی ما بد از این سالها سر زدید با رفقای قدیمی و همینطور با خود قدیمی چندان ارتباطی ندارم گرچه از دمدمی بودن گریزی نیست!
---
از سه پاره خطی که نوشتید ایما دومی را ترجیح می دهیم لطفا با مخلفات مثل غذایی که نه گوشت باشد نه سبزیجات خوردن اش واقعا می چسبد به بدن.

عجب..!

غلامرضا نصراللهی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:06 http://www.ghn92.blogfa.com

با سلام
به روز هستیم و منتظر حضور پر مهر شما

دریانورد یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10

تو صفحه فیس بوکم منتشر کردم بانوووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد