دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

راه...

* نامم را پدرم انتخاب کرد

نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم !

دیگر بس است،

راهم را خودم انتخاب می کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیرا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:13 http://6homeira.persianblog.ir/

سلام دوست خوبم ممنون از نظر خوبت.منم شنیدم که اگه به حنا بنزین اضافه بشه رنگش بیشتر میشه من امتحان کردم تاثیری نداشت اما اگه بعد از اینکه حنا خشک شد دستمون رو با اب نشوریم و فقط حنا رو بکنیم و بعد به دستمون کرم بزنیم رنگش بیشتر میشه امیدوارم که بهت کمکی کرده باشم

عزیزم من به نتیجه نرسیدم... میخوام نقش هایی که میزنم مشکی مشکی دربیاد ولی اینجوری حناپیرزنی میشه ( یعنی قرمز)...
ذوقم کور شد واسه طرح زدن!

سلام ، سر فراز باشی

شاید با نظر من موافق نباشی ولی خوب فکر می کنم که این اجازه را به من می دهی تا در خصوص مضمون شعرت ابراز نظر کنم. من ادیب و شعر شناس نیستم ولی نمیدانم این چه حسی عجیبی است که یک ارتباط عاطفی راز آلودی با پری کوچک غمگین شعر امروز مان دارم.همان دختر معصومی که پله ها را جاروب می کرد و به شمعدانی ها آب می داد و منتظر کسی بود بیایدکه شبیه هیچ کس نبود و می دانست که اگر بیاید سهم او را هم از خوبیهایی که بود می داد. نازنینم باید بپذیریم که در جامعه ای که در آن پدر و جد یک فرد اینگونه تمثیل وار در پیوند با سرنوشت یک فرد تصمیم می گیرند، نیرو و قدرتهای محسوس و نا محسوسی هم هستند که راه و آینده او را با سد و موانعی که بوجود می آورند تعیین خواهند کرد. تسلیم ناپذیری و عدم تمکین به این نیروها شاید تا حدودی بتواند به ما کمک کند که راهمان را انتخاب کنیم. بی شک این توانایی مدیون آگاهی، شجاعت و تن ندادن به روز مره گی است. دشتی سرسبزوفراخ و بهاری شور انگیز در پشت پنجره اطاق کوچک ات برایت هدیه می کنم.

ممنون.خطابه ی زیبایی بود

دریانورد چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42

نمی دونم بحث حنا دست بر سر چیست ؟ ولی برای تیرگی حنای دست بعداز خشک شدن حنا وقبل از پا ک کردنش روغن بزنید یه مدت زمان یک ساعته صبر کنید وبعد از پاک کردنش عمل روغن زدن چند بار تکرار کنید :-)

من هم از روغن و هم آب شکر غلیظ استفاده کردم ولی زیادتیره نشد...قهوه ای کمرنگ!
بحث هم اینه که من بشدت هلاک فرهنگ جنوبی ام.از حلقه پا گرفته و نقوش حنا و غیره
وقتی تو یخ تبریزی این تفاوت ها گرمای خوبی بهم میده!
لذتی نوستالوژیک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد