دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

زن...

زن که سیگار میکشد 

یعنی یک تناقض پرمعنی 

یعنی روحی ظریف ،

با زخمی مردانه ...  

 

* * * 

پ.ن : یادم باشه آدما مثل عکس ها می مونن / زیاد بزرگشون کنی ، کیفیت شون میاد پایین !

نظرات 2 + ارسال نظر
موسا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49

متن دلنشینی ست..

از دل برآمده لاجرم بر دل نشیند..!

یاشار شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://iyashar.ir

سلام
نمی دونید چقدر از دیدن نظرتون خوشحال شدم. خوشحالم که برگشتین و می نویسین. امروز خیلی شانسی به بلاگ اسکای سر زدم و گفتم یه نگاهی هم به وبلاگم بندازم که نظر شما رو دیدم.
امیدوارم موفق باشید. من برای خودم وب سایت زدم و دیگه وبلاگ نمی نویسم چون وقت ندارم. اما من رو می تونید تو فیس بوک پیدا کنید: یاشار آذرسعید
در حال حاضر هم دارم روی یک وب سایت جدید کار می کنم که موضوعش کلا مربوط به در سم هستش یعنی اقتصاد که روز تولدم یعنی 12 تیر! افتتاح می شه.
به هر صورت، خیلی خوشحال شدم که شما رو دوباره اینجا دیدم و امیدوارم روزهای خوبی رو سپری کنید.
به امید دیدار

ممنون از لطفت
من هم خیلی گرفتار زندگی شدم / دیر به دیر میام نت!
امیدوارم همیشه موفق باشی هم استانی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد