دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

بی . . .

پائیز میاد از اشک تو ، واسه خودش غم میاره ...

شهریور و خاطره هاش / باران پر خاطره اش و برگ هایی که دارن می بارن از درخت های همیشه خاموش ...

اینجا تا چشم کار می کند کوه است و درخت و مردمانی مسکوت و خاموش ...

اینجا کسی لبخند نمی زند و گرهی ست میان دو ابرو ...

اینجا مرکز سبزینه های هستی و دریاچه ایی کوچک، که دریا می نامندش ...

 اینجا تنهائی ها زیاد ست و این همه سبزی و سکوت تو را به آسمان نزدیک تر می کند.

اینجا بیست و دو سال زندگی را از یاد می برد. اینجا یعنی فراموشی ...

اینجا یعنی انزوا ...

اینجا شمـــــــــــــــــ   من   ــــــــــــــــــــــــــال است ..!

                           *          *        *

هنوز مثه یه مورچهء فعال ! هر روز تا شرکت پیاده می رم و میام . با همون کتانی سفید و کیف سیاهی که از دستام مثه یه وبال آویزه ! یادمه نوجوونی هام پیش خدا گله میکردم که: این چه بد زندگی ایی  که من دارم. منو بنداز یه جای دور. جائی که هیچ احد و ناسی منو نشناسه و خودم باشم و خیابونی که ازش هر روز عبور می کنم . وقتی آدمای همزبونم اینجا زبون منو نمی فهمن منو به جائی ببرکه واقعا نفهمم چی میگن و اینجوری خیالِ خودت و منِِ غُرغُرو رو راحت کن ...

سال ها گذشت و من کلاً یادم رفت که چه حرفی زدم و خدا چی گرفت از ما ... اینهمه آرزو و حرف ، پِرتی خدا زد و همین یه دونه آرزوی ما رو برآورده کرد !

چاره ایی نیست ...

 باید بی دوست / بی سینما / بی کافی شاپ / بی پیتزا / بی شعر / بی............... / ... هر چی کلمه که قبلش (( بی )) داره بسازم ...

پ.ن۱: اینهم وفا به قولی که دادم. آپدیت ماهیانه . . !

پ.ن ۲ و آخر: شاید وقتی دیگر . . .

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:53 http://www.terore.blogsky.com

وبلاگ بسیار خوبی داری اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
اگه موافقی وب منو بانام تروریست تو لینک دوستانت قرار بده بعد منو خبر کن

دریانورد چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:55

سعی کن از کلاماتبی کمتر استفاده کنی
موفق باشی باز هممیام

سخته. قول نمی دهم ...
اما چشم !

رژانو سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://satrha.persianblog.ir

سلام
چه دست به قلم خوبی ....خیلیاز ویبلاگتون خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید؟/

می خوام یه تغییر اساسی بدهم ...
راستش سه ساله که به کسی لینک ندادم اما ...

خوب یه سری تغییرات کلی باید به روند اینجا بدهم ...
به زودی زود ...

samanoo چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 http://www.doniayefani.blogfa.com

آخرش ما نفهمیدیم شما دختر خلیجی یا خزر؟

مهم اینه که ایرانی باشی ...

خاطره ها اگر بگذارند !

سنگار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:00 http://nematollah.blogsky.com

سلام
اما خوشبختانه بی وبلاگ نموندی ... امیدوارم که از پیشوند با هم به همین زودیا استفاده کنید ...
موفق باشید

ادمکان کوکی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:13

سلام .
تو خدائی داشتی که ارزوت براورده کنه ...
حالا من چی تک تنها دارم ار ین شهر لعنتی میرم یعنی می خوام ترکر کنم اینجا رو واسه همیشه پس بزو خوسحال باش .....

این اسم واسه من خیلی آشناست اما ....
خیلی ناامیدی جوون ؟
موضوع چیه ؟!

هلن پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 http://azez1234.blogfa.com

زیباست
چقدر زیباست
سنگها نشانه خدایند سخت ومقاوم ، پایدار وماندنی که هیچگاه نیازی برای توضیح علت وجودی خود ندارند

التماس دعا

کثه هلن کلر گفتی ...
رفتم تو فضا ...

علی اکبر رشیدی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 http://shabghazal.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ممنونم از اینکه سر زدی
وبلاگ بسیار زیبایی دارید

ما کوچیک شاعرهاییم ..
آره داداش ...

نازنین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39

سلام خوبی؟ چی شد که از دختر خلیج بودن شدی پرستوی مهاجر؟!!
داری گذشته ات را پاک می کنی یا میخوای فراموش کنی؟
ممنونم که لینک منو گذاشتی منم با اجازت لینک وبلاگت رو گذاشتم
دلم برات تنگیده وقت هم نمی کنم برم فیلماتو پست کنم باور کن رایت هم کردم
بعد از شبهای احیاء حتماً پست می کنم که بیشتر از این شرمنده ات نشم
اینجا خیلی زلزله اومد حسابی ترسیدیم حالی که از ما نمیپرسی تلفن که نمیزنی ایمیل که جواب نمیدی
ای روزگار.....

نازنین جوون من هم چنان در کف فیلم غرور و تعصب می مانم تا برایم بفرستی و منم واسه بار سوم ببینمش !
اینجا فیلمای روز رو نمیشه تهیه کرد ... ما هم همچنان با (( بی )) ها می سازیم دیگه ...
می خوام همه چیزو عوض کنم . این اسم هم موقتیه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد