دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

دختر خلیج ...

در قله ی ماسه ها زاده شده ام من/ بدین گونه تمامی دریاهای جهان را / فرو می بلعم ...

شعر خودم

در گستره ی بی امان لحظه ها

سکوت محض را به ادراک ایمان خواهم برد

من زنی تنها در آستانه ی فصلی گرم

یادآور دختری که موهایش را با روبان زرد می بافت

                                 دیرگاهی ست که شعری نگفته ام

                        بر گستره ی این سپیدی های راه به راه

وارش نم نم و نم نم کلمات بر زمین

                                 خشکیده ی ذهنم

         حکایتی ست از تنهایی بی امان ما ...

ای همیشه گریخته از من ،

وقتی می آمدی ، اشیاء چه مهربان بودند

درخت بی جهت قیام نکرده بود

و تمامی سبزینه های هستی در رگ عشق

                      ضربان تدوام داشتند

چه زیبا می آمدی و نور بر همه ی زمین می تابید

بر میز خاک گرفته ی اندیشه های فرسوده ام

بر شمعدانی های بی شمع اتاق

و شومینیه ی خاموش هستی مان

چه مهربان می آمدی و من در افق دوردست گام هایت

ذوب شدنم را به نظاره می نشستم

چه مهربان می آمدی ای یار ، ای خاطره ی مانای

بیست سالگی ...

 

* * *

پ.ن1: کارشناس فروش یه شرکت صنعتی / هر روز زندگی با انسان هایی که اسمشون هست بساز بفروش از من آدم دیگه ایی ساخته ! / زندگی حالا شده چک ، پول ، سود بیشتر ، بی خوابی ، جذب مشتری ، اراجیفی بنام مخ زنی !

پ.ن2: من خلیج رو فراموش کردم و تمام آدمیانی که روزگاری قسمتی از زندگی گذشته مرا ساخته اند ... دنبال دلیل گشتن چاره ی این دل نیست ...

پ.ن3: سعی می کنم ماهی یکبار باز هم به روز شوم.منتظر نوشته های جدید از بانوی خزر باش!

پ.ن آخر : شاید وقتی دیگر . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
ارم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 http://eramgroup.blogsky.com

salam bar banooye khalij.vaghean ma ra ba webet gharghe dar shegefti kardi.kheili ziba boodand matalebat.be ghole sgaer bar del neshinad har anche az del bar ayad.barayat arezooye moafaghiyat va sarbolandi darim.be ma ham sar bezan . montazere nazaratet hastim.

لطف شماست که ذوق نوشتن من می شود ...

یوسف نیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.
نکته ضروری
با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.

حوصله مو سر می بره این تبلیغات بیهوده ...

آزادی واندیشه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 http://azadivaandishe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ قشنگی دارید

راستی با موضوع جدیدی بنام الفبای زندگی در

خدمت دوستان هستم

منتظر قدوم مبارکتان هستم امیدوارم که با حضور

سبزتان کلبعه مارا منور بفرمایید .

درصورت امکان مارا لینک واجازه آنرا نیز به ما

بد هید .

موفق باشید

کیان پرنیان شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 http://www.parniyan-kian.blogfa.com

به نام خداوند مهر ...

سلام .

چه شیوا . . . چه روان بود کلماتت . . . شبیه یک تکان . یک زلزله به وسعت جای پاهایمان . . . که هیچ هم نبود . . . انگاری ! ! ! و بی دلیل . . . انگاری ! ! !

یواش می گویم که کسی نشنود . . .
آرام که کسی جو گیر نشود . . .
ساده که کسی مغرور نشود . . .
نه . . . انگاری بهتر است ساکت باشم . . . انگار صدای من زیادیه این ماجراست و طبع تو تغییر غیر منتظره ای داشته !!!
دلیل دارم. اینکه از جنس هم نبودیم . . . رفتی و همه تمام شد... همین و کافی ست !!! ( ببخشم )

پایان
و دیگر ... شاید وقتی دیگر . . . از هیچ وقت .
خداحافظ دختر خلیج .

خداحافظ .. !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد